خبر جنگ ایران و اسرائیل - فقط ۱۵ دقیقه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 2 / 8 / 1391
بازدید : 1362
نویسنده : علیرضا سعادتی

 

خبر جنگ ایران و اسرائیل   فقط 15 دقیقه

«این جنگ نیاز به لشکرکشی نخواهد داشت. اسرائیل با موشک های خاصی که آمریکا در زمان “جرج بوش” به اسرائیل داده است، نقاطی که از قبل مشخص شده است را خواهد زد.»

 

جام سیاسی؛ “ابراهیم ویکتوری” میهمان یهودی الاصل شبکه “کانال یک” در پاسخ به سوال “شهرام همایون” که اگر میان ایران و اسرائیل جنگی بوجود آید کدام برنده خواهند شد، ادعا کرد: اگر میان اسرائیل و ایران جنگی راه بیفتد، ۱۵ دقیقه طول خواهد کشید، این جنگ نیاز به لشکرکشی نخواهد داشت. اسرائیل با موشک های خاصی که آمریکا در زمان جرج بوش به اسرائیل داده است، نقاطی که از قبل مشخص شده است را خواهد زد.

 

این به اصطلاح کارشناس در جواب سوال دیگر “شهرام همایون” که در این حالت ایران چه کار خواهد کرد مدعی شد: ایران هیچ کاری نمی تواند انجام دهد.

 

البته ابراهیم ویکتوری کارشناس یهودی الاصل شبکه کانال یک در حالی چنین ادعایی را می کند که، طی چند ماه گذشته روزنامه ها و نشریات معتبر بین المللی جهان از درماندگی اسرائیل در برابر ایران در صورت انجام حمله گزارش دادند.

 

“نیویورک‌تایمز” که در میان روزنامه‌های امریکایی مهمترین گزارش‌ها را در حوزه دفاعی و هسته‌ای ایران منتشر می‌کند، با انتشار گزارشی به بررسی این موضوع از نگاه کارشناسان و مقام‌های نظامی امریکا پرداخت که اسرائیل اساساً توان حمله‌ی نظامی به ایران را ندارد.

به گزارش این روزنامه، کارشناسان امنیتی آمریکایی برآورد می‌کنند که اسرائیل مجبور خواهد بود برای انجام چنین مأموریتی دست‌کم ۱۰۰ هواپیما را راهی ایران سازد.

روزنامه نیویورک تایمز می‌نویسد: «تام دانیلون مشاور امنیت ملی در امریکا که با “بنیامین نتانیاهو” نخست وزیر اسرائیل، دیدار کرده، درصدد بوده اسرائیل را متقاعد سازد که از حمله به ایران چشم بپوشد و نخست امکان دهد تا تحریم‌ها، تاثیر خود را نشان دهند. »

اما به گزارش “نیویورک تایمز”، برخی کارشناسان امریکایی مطمئن نیستند که اسرائیل اصلا توانایی نظامی انجام چنین حمله‌ای را داشته باشد. همچنین روشن نیست که بمب‌های آمریکایی سنگر‌شکنی که اسرائیل در اختیار دارد، به قدر کافی قوی باشند که بتوانند به تاسیسات حفاظتی زیرزمینی عمیق ایران آسیب وارد کنند.

 

نکته‌ی جالب اینکه، روزنامه “نیویورک‌تایمز” پا را از این هم فراتر گذاشته و پس از پایین کشیدن فیتیله تهدید ایران به حمله‌ی نظامی، حتی ادعای توان اسرائیل در حمله به ایران را یک بلوف خوانده بود.

از طرفی ادعای حمله ناگهانی و ضربتی اسرائیل به ایران بارها توسط مقامات جنگ افروز صهیونیستی تکرار شده، و با توجه به دشمنی دیرینه و عمیق صهیونیست ها با ملت ایران، در صورتی که این امر برای اسرائیل ممکن بود، لحظه ای درنگ نمی کرد و صد البته معلوم است که نه تنها اسرائیل بلکه اتحاد غرب، آمریکا و اسرائیل نیز توان چنین اقدامی را نخواهد داشت.

و اما با توجه به قدرت نظامی ایران و اعتراف همگان به این توانایی ها، و البته با توجه به ضعف و کوچکی رژیمی مانند اسرائیل که علی رغم ادعاهای واهی مانند “گنبد آهنین” توان مقابله با حزب الله لبنان را ندارد، از هم اکنون معلوم است که در اولین قدم به چه سرنوشتی دچار خواهد شد.

رژیم صهیونیستی با ایجاد فضای روانی تهدید نظامی علیه کشورمان می‌کوشد یک بازی دو نبش را پیش ببرد تا هم جامعه جهانی از امیدواری به ادامه گفت‌وگوها با ایران منصرف شود و به همان روش قبلی افزودن بر تحریم‌ها (که هزینه‌های آن مستقیم به مردم اروپا وارد می‌شود نه ساکنان سرزمین‌های اشغالی) ادامه دهد و هم رژیم صهیونیستی در صورت رو به جلو بودن گفت‌وگوها در انزوای بیشتری قرار نگیرد




:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: جنگ ایران و اسرائیل خبر جنگ ایران و اسرائیل زمان جنگ ایران و اسرائیل چگونگی جنگ ایران و اسرائیل ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت گروهی آبخورگ خوش آمدید شما می توانید در این وب سایت پست بگذارید مانند فیس بوک و ....

آبخورگ رو میشناسی؟

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان" دانلود فیلم آهنگ عکس و نرم افزار+یوزر پسورد جدید نود ۳۲  "و آدرس  abkhorgi.LoxBlog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com